Miętowa kartka

Przedstawiam moją dzisiejszą (właściwie, to wczorajszą) kartkę.


Powstała ona na 2 wyzwania. Po pierwsze na miętowe wyzwanie na blogu UHK Gallery. Należało w pracy użyć koloru miętowego. Wynalazłam coś wśród moich papierów, a nawet doszukałam się Perfect Pearls Mint, dzięki czemu część kartki mieni się na miętowo. Poniżej próba uchwycenia tego na fotografii pod światło.


Przy pracy inspirowałam się tym ślicznym zdjęciem:


dlatego kartkę zgłaszam również na wyzwanie #13 "Pretty Pastel Florals" na blogu The Ribbon Reel Challenge Blog.

Użyte papiery:
The ScrapCake
UHK Gallery
Crafty Secrets

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i dziękuję pięknie za komentarze :)


Ta kartka wygrała wyzwanie #13 na blogu The Ribbon Reel. Dziękuję! :)

Otrzymałam taką odznakę:

Komentarze

  1. reweklacja!! :)))) strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo kochana poszalałaś - karteczka cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniusia kartelusia. Jaka szybka jesteś komentatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, jest cudowna, taka lekka i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just beautiful, a perfect take on our challenge. Thanks for joining us this week at The Ribbon Reel!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka ,i ten biały kwiatuszek:)))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my, such a beautiful card. Love the layout used and those sweet little pearl beads. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this fortnight.

    OdpowiedzUsuń
  8. Just stunning! Thanks for joining us at The Ribbon Reel : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz