Pomponiki

W ostatnim odcinku serialu "Na szpuli" na blogu Smile and Scrap należy użyć tasiemki z pomponikami lub tasiemki bawełnianej lub czegoś co nazywa się po angielsku "twill" i nie mam pojęcia bladego, co to ;) Z wyżej wymienionych rzeczy wyszperałam u siebie tylko pomponiki. Kojarzą mi się one wybitnie z Bożym Narodzeniem. Powstała więc śnieżna kartka z wianuszkiem z poinsecjami i gwiazdeczkami. I pomponikami, rzecz jasna :)


Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

Dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze :* Dobranoc!

Komentarze

  1. Очень красиво и празднично!

    OdpowiedzUsuń
  2. powiało chłodem, ale za to jakim przyjemnym chłodem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, taka eteryczna i mroźna

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mróz w słonecznym wydaniu:) Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroźna - pomponiki świetnie się w niej spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest urocza i bardzo zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna jak śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym utonąć patrząc na taki obrazek. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia cudo!!!!A ja mam takie w domu i nie wiem do czego ich użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwornie dziś zimno, a mimo to Twoja kartka bardzo mi się podoba, choć taka jest zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudna, lekka jak świeży śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napatrzeć się nie mogę...jest piękna...i taka mroźna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo :) Teraz to aż mi się chce zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale klimat! Zachwycona jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita! Pragnę takiej zimy,białej ,delikatnej z puszystym śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszła ta kartka...choć do zimy jeszcze tak daleko już zapachniało śniegiem i mrozem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny ten wianuszek- piękna karteczka : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz