Łyso :D

Miało być C&S a wyszło jakoś tak łyso. Chyba sobie daruję ten styl, nie czuję się w nim dobra :)

Taka karteczka powstała na pierwsze wyzwanie nowej serii na blogu Smile and Scrap. Seria nosi tytuł "Piąty element", a pierwsza część dotyczy wody. Czyli robimy pracę inspirując się wodą. Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga Smile and Scrap. Moja nieszczęsna kartka prezentuje się następująco:



Pozdrawiam słonecznie, dziękuję za komentarze :** Ja jestem na lekkiej rekonwalescencji, ale obiecuję obejrzeć wszystkie Wasze wspaniałe prace tak szybko jak zdołam :)

Komentarze

  1. Karteczka jest bardzo ładna !
    Uwielbiam oglądać twoje ukwiecone warstwowce

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie! ;) Skromnie jak na Twoje prace, to fakt, ale uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama jesteś nieszczęsna :) a kartka jest piękna chociaż to prawda, że zupełnie inna niż Twoje prace...
    Mam nadzieję, że wszystko w porządku i że wracasz do zdrowia :)
    ściskam mocno (no tak żeby nie uszkodzić) :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia, przecież Ty nie umiesz robić KIEPSKICH kartek. Ta jest inna, ale równie urocza. :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia, a mi się ta karteczka ogromnie podoba. Nie jest łysa, jest doskonale clean and simple. Małe, gustowne dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zawsze musi być bardzo kolorowo i bogato, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely work, colors are gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Inna niż zwykle, ale ciągle piękna. :)
    Bardzo fajny pomysł z tym wyciętym jako ażur listkiem :)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ta kartka jest wspaniała! Woda mieni sie wszelkimi wodnymi odcieniami a niezapomnajki jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łysa nie jest, jest delikatna, pomysłowa i śliczna, idealnie dopasowana do tematu wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie się bardzo podoba :) może i jest prosta, ale na pewno niczego na niej nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz