Choinki

Witajcie :)

Nadal mniej lub bardziej udanie kombinuję z kartkami świątecznymi.
Dzisiaj taka prosta kartka z choinkami. Całość z papieru wizytówkowego.


Tło zabarwiłam distressami.



Choinki przygotowałam następująco:

1. Potuszowałam distressem


2. Namalowałam "mazajki" Glossy Accents


3. Posypałam białym brokatem


4. Otrzepałam i poczekałam, aż wyschną.


Kuleczki śniegu w tle zrobiłam podobnie, tylko zamiast glossy użyłam białego Pearl Pena.

Pozdrawiam serdecznie :) I dziękuję za odwiedziny i komentarze :**


Komentarze

  1. So elegant! Love it!
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Wpadł mi w oko ten wykrojniczek, ale jakoś się powstrzymałam;) Ale nadal o tym myślę...;) u Ciebie tak pięknie jest pokazany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubóstwiam!! A wykrojnika zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! Świetnie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ośnieżony, oszroniony las.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka:) Co to za wykrojnik? Pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super...klimatyczny zimowy las...piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także jestem zachwycona :O) Cudnie i zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny las iglasty w zimowej szacie. ;)
    Cudnie to wszytko wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa kartka. Te choinki ze śniegiem są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zimowy krajobraz! Klaudio czy choineczki to wykrojnik Sizzix?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta karteczka jest śliczna, nie ma za wiele na niej i to chyba jest właśnie najładniejsze :) jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna kartka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna jest! Przypomina mi kartki mojej babci, które dostawała co roku z różnych zakątków świata, a ja jej zawsze ich strasznie zazdrościłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Piękne te Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasow

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zimowy krajobraz wyczarowałaś, fantastyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł, wspaniały efekt!!! Czad :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca!!! Rewelacja:)

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chciałabym tak prosto robić , cudne

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten zimowy las! Zazdroszczę wykrojnika

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ladna. Kojarzy sie z piekna zima :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tego byłaby piękna ilustracja książkowa :D
    Cudowne, delikatne kolory i taki mroźny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i prosta, ale wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz