Wianek - zawieszka: krok po kroku

Witajcie :) W ramach inspiracji świątecznych dla Rapakivi przygotowałam zawieszkę-wianuszek oraz kurs przedstawiający krok po kroku, jak go wykonać. Nie trzeba używać tych samych wykrojników i elementów, można zainspirować się sposobem wykonania i samodzielnie stworzyć piękne ozdoby na Święta:)


Najpierw wycięłam 3 okręgi z kartonu.


Skleiłam je razem, żeby uzyskać sztywniejszą obręcz.


Zamocowałam sznurek.


Wycięłam kilkanaście gałązek sosny. Wykorzystałam wykrojnik IO Stamps - Pine Branch.


Kolejno naklejałam gałązki na obręcz przy pomocy kleju na gorąco. Każdą gałązkę mocowałam w 2 miejscach.



Najważniejsza część gotowa :)


Wycięłam kilka gałązek przypominających jemiołę z papieru brokatowego.


Porozcinałam gałązki, lekko wytłoczyłam dłutkiem kulkowym na miękkiej macie i powklejałam pomiędzy gałązki sosnowe.


Teraz przystąpiłam do dekorowania wianuszka. Powklejałam perłowe kulki oraz brokatowe szyszki.



Następnie przykleiłam kwiatki poinsecji, które wcześniej własnoręcznie skleiłam, kokardki z włóczki-trawki oraz, dla ożywienia całości, kilka zielonych listeczków.


Na koniec dodałam kokardę. Zawieszka gotowa :)

Komentarze

  1. Wspaniały pomysł Klaudia! Cudnie wygląda gotowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kursik , cudny wianuszek :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome work, Klaudia, thanks for tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten wianuszek! Cudo, świetny pomysł! Dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńko!!! Muszę się rozejrzeć za okrągłymi wykrojnikami ;) Ile można cyrklem rysować

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, delikatny i bardzo elegancki wianek - wspaniała dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wymyśliłaś! :) I do tego pięknie wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. как здорово!очень красиво!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, którym nie omieszkałaś się podzielić- DZIĘKUJĘ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy ten Twój wianuszek !

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja, aż chce się zrobić podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tu też napiszę :) Klaudia - wspaniały jest ten wianuszek. Aż żałuję, że pewnie czau mi zbraknie na zrobienie takiego :( POzdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńko! Taki kapitalny efekt, a tak prosty w wykonaniu, chyba się jeszcze skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, elegancki i efektowny i w sumie prosty do wykonania- dzięki za kurs. Żałuje tylko ze nie mam maszynki, te sosnowe gałązki robią jednak polowe roboty

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek to istne cacuszko - i wspaniały kurs :)
    Podziwiam wszystko co robisz .....

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały, wygląda bardzo efektownie

    OdpowiedzUsuń
  17. Another stunning wreath Claudia and a great tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny wianuszek i kolory takie delikatne. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest obłędny :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kurs. Efektem końcowym jestem dogłębnie zauroczona. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianek cudny na etapie samych gałązek, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful and thank you for your great instructions...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Pinterest ;)
    Dopiero dotarłam na Twoją stronkę i jestem zauroczona...<3
    Cudowne rzeczy tworzysz, BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Job Suraksha offers a way to completely optimize your entire recruiting process.. What other people thought about the service provided by jobsuraksha.com
    online jobs

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz