Różności

Witajcie :)
Dzisiaj mam do pokazania trzy różne prace z wykorzystaniem taśm ozdobnych z Lemoncraft :)

Pierwsza z nich to kartka, na której w bukiet papierowych kwiatów wkomponowałam waniliowe róże na tiulu.
Kartka powstała z papierów z kolekcji "Tylko mnie kochaj", a warstwy papieru poprzekładałam taśmą haftowaną na bawełnie oraz brokatowym tiulem.



Druga to kartka jeszcze bardziej "tekstylna". Tłem jest tiul naciągnięty na karton. Na dole falbanka z haftu bawełnianego, której górne wykończenie stanowią róże na tiulu i gipiura.
Tekturowa ramka pochodzi z Wycinanki.



I na koniec mały notesik A6, w którym poza różami na tiulu wykorzystałam też taśmę marszczoną.



Miłej niedzieli :))
Serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Qs

      Usuń
  2. Beautiful cards, Klaudia! And your unique flowers! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te różności. Podobają mi się te wmontowane koronki ! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są piękne :) Najbardziej urzekła mnie ta pierwsza karteczka! Wspaniała kolorystyka i cudna kompozycja kwiatowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są piękne ,te róże na tiulu,koronki oraz sam tiul dają bardzo romantyczny i lekki efekt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful, delicate and elegant cards, Klaudia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle piękne prace, te tekstylne elementy dodają pięknej przestrzenności bez obciążania kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne...trudno wybrać,która wspanialsza...zachwyca mnie tiulowe tło na drugiej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! W pierwszej zachwycają mnie wkomponowane róże na tiulu, w drugiej tiulowe tło, a notesik - chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sono una piu' bella dell'altra...complimenti sei bravissima...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda jedna kartka cudna, kolorystycznie trzecia najbardziej, ale każda przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie trzy cudne, ale mnie najbardziej urzekła ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda, cuda i cudeńka. Wspaniałe wytworki... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kartki! Każda ma swój urok. Druga skojarzyła mi się ze ślubną suknią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Красота!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dech mi zaparło !!! Jak Ty to robisz, że wszystko ze sobą współgra i nie jest przeładowane ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki są cudne,skojarzyły mi się od razu z sezonem ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Wszystkie karteczki sa tak delikatne z tym tiulem, wspaniale to skomponowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. tak cudownie ROMANTYCZNIE i schabby u Ciebie ...niesamowiecie PIĘKNE:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przesłodkie a notes najpiękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronki i tiule to coś, co uwielbiam - szczególnie w Twoich pracach. Wszystkie są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne prace, pierwsza kartka podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, każda zachwyca romantyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająco, niezmniennie zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie wspaniałości prezentujesz , prawdziwa koronkowa robota

    OdpowiedzUsuń
  26. Prace są rewelacyjne i tak cudnie się prezentują. Maja wspaniałe kolorki i te kwiatuszki bajka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne. Koronki prezentuja sie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są piękne... ale skoro jest e czym ...to wybieram pierwszą ... jest taka Twoja w kazdym calu :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. obie karteczki przepiękne zwiewne i delikatne a notesik jest niezwykle romantyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ich bin immer wieder so begeistert von Deinen Werken. Ein Traum, was Du wieder gewerkelt hast.
    Ein schönes Wochenende wünscht
    Annette

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo cudo. Delikatność i elagancja w jednym.Pierwsza praca mój faworyt:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Klaudia/Kszp: Różności >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK Ge

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz