Kwiecień z Lemoncraft

Witajcie :)
Jako kwietniowe inspiracje dla Lemoncraft przygotowałam tym razem 2 prace. Obie z najnowszej kolekcji papierów "Sercem Malowane".

Pierwsza z nich to kartka ślubna. Na ażurowym serduszku umieściłam bukiet róż, ozdabiając go dodatkowo kokardkami z białego sznurka. Delikatne białe frędzelki wystające spod serca, to włóczka eyelash.



Druga praca to grubaśny notes na przepisy. Przepiśnik ma 6 działów na różne rodzaje potraw, które oddzielone są ozdobionymi przekładkami. Na okładce umieściłam fartuszek ozdobiony plisowanymi taśmami.






Miłego wieczoru, kochani, serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :))

Klaudia

W pracy wykorzystałam m.in.:



Komentarze

  1. Obie prace piękne! jednak notes "kulinarny" zachwycił mnie - jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace, takie delikatne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace z bajecznych papierów :) Przepiśnik mnie zachwycił szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekaw prace. Te kwiatuszki i ćwieki zachwycają.

    Zapraszam serdecznie na mój nowy adres: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. These are all so beautiful, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card and your recipe-book is just adorable!! Hugs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki przepiśnik to marzenie. Piękny. I kartka też :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie prace świetne! Notes mnie zachwycił! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno i drugie piękne, mają w sobie tą Twoją charakterystyczną cudowną lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności!!! Brak słów...tylko ochy i achy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, niezmiennie uwielbiam i wzdycham do Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz