Turkusowa kartka i kurs krok po kroku

Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień :)
Dziś mam do pokazania turkusową karteczkę. Przygotowałam też mały kurs pokazujący krok po kroku, jak ją wykonałam.

Hello everyone,
Today I want to share with you a very romantic turquoise card. I also prepared a little step-by-step to show you how I made it.


Zaczynamy.
Najpierw przygotowałam bazę kartki.

So, let's start.
At first I prepared my card base. Wykorzystałam papiery z kolekcji "Nie zapomnij mnie" Lemoncraft.



Następnie zrobiłam duży kwiat wykorzystując summer blooms z Wild Orchid Crafts.
Then I made a big flower using WOC summer blooms.



Budowanie bukietu na kartce rozpoczęłam od naklejenia mojego dużego kwiatka i 2 białych chryzantem.
I started adding flowers. I began from my big flower and two white chrysanthemums.


Później dodałam kilka stokrotek...
Next I added some cosmos daisies...


...i pączków róż - hip rosebuds.
...and hip rosebuds.


Nakleiłam koronkę i tekturkowy narożnik.
I adhered a lace and a chipboard corner.


Dodałam listki do bukietu.
I added leaves to the bouquet.


Następnie dodałam kokardki ze sznurka, kilka półperełek i delikatnie podmalowałam kwiatki białą farbą akrylową. Kartka gotowa :)
Then I attached bows made of twine, some pearls and and painted slightly all flowers with white acrylic paint. The card was ready.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny :)
Miłego dnia!

Thank you for stopping by :)
Have a nice day!


Klaudia

WYKORZYSTAŁAM/ I USED:
MIXED COLOUR SUMMER BLOOMS (20 colours - 6cm / 2⅜") (Model: MKX-257)
OFF-WHITE MULBERRY PAPER CHRYSANTHEMUMS (Model: MKX-117)
MIXED AQUA/BLUE COSMOS DAISY STEM FLOWERS (Model: MKX-124)
IVORY HIP ROSEBUDS (Model: GST-063)
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm (Model: MKX-447)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - ⅝" (15mm) (Model: MKX-441)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (25mm) (Model: MKX-440)
WHITE COTTON LACE (Model: MKX-423)
WHITE AND IVORY SELF ADHESIVE PEARLS - ⅕" (5mm) (Model: MKX-322)
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) (Model: MKX-506)
BACK TO VINTAGE FRAME CUTOUT SET (Model: GST-058)

Komentarze

  1. Piękna karteczka. Twoje prace zawsze są niebanalne. :)
    Dziwuję za kursik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасно! Благодарю за курс!

    OdpowiedzUsuń
  3. Это здорово!!! Спасибо большое за МК ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka i fajny kursik - skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, podziwiam łatwość z jaką Ci to przychodzi. Moje kartki powstają w pocie czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursik :) Nie wiedziałam, że z tych płaskich "blooms" można takie piękne trójwymiarowe kwiatki wykonać. Cała kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kursik ,dziękuję . Tobie to tak lekko zawsze wychodzi a ja układam przekładam i i tak ciąle nie tak jak być powinno ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, świetny kurs :)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card and I love the colours you have used, and thank you for sharing how to create the design and giving us inspiration.
    Thank you
    Jules

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much, Klaudia, for the tutorial! I enjoyed seeing how this beautiful card came together. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka! I dziękuję za kursik, bo mogłam trochę podglądnąć proces układania bukieciku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna turkusowa kartka! I fajnie zobaczyć kolejne etapy jej powstawania:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Дякую! Чудовий урок!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the lace accent you decided to add...really beautiful. Thanks for this photo tutorial. Base papers coordinate so nicely. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  16. kursik świetny a kartka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka jak zwykle urocza!!, super kursik, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Клаудиа, спасибо за мастер-класс!
    Замечательно! Всё так красиво и так просто!
    Открыла для себя, как из плоских маргариток сделать объёмный цветок!
    Очаровательно!
    Ещё раз спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  19. No i kolejny fantastyczny kursik, którego efektem jest cudna karteczka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się patrzy to takie proste... Szkoda, że nie każdy ma taką wyobraźnię jak Ty :)) Bardzo ładna kartka, przejrzysta instrukcja, pewnie zaczerpnę jakieś motywy ;) Pozostaje podziękować ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna kartka i fantastyczny kurs - na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie, no jakie to proste-tu przykleić, tam dodać, tu kwaitek, tu koronka....ale i tak, tak ślicznych kartek jak Twoje to nikt nie zrobi, piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna już pozwoliłam sobie skorzystać http://decoartm.blogspot.com/2015/04/244-dla-chopca.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kurs i piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz