Kartki dwie

Witajcie :)

Dzisiaj chcę pokazać dwie kartki, które powstały jako inspiracje dla Wild Orchid Crafts.

Pierwsza kartka - komunijna, z wiankiem. Najpierw odbiłam limonkowym tuszem na papierowym tle stempel - wianek z Agaterii, na to nakleiłam wianek upleciony z kwiatków z Wild Orchid Crafts.



Zrobiłam też patchworkową kartkę dziecięcą ze skrawków papierów Maja Design, z tekturkowym konikiem z Agaterii oraz różyczkami z WOC.



Miłego dnia! :))
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

Klaudia

W pracach wykorzystałam m.in:


Komentarze

  1. очень красиво, как и всегда!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... A ta z wiankiem to już w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na komunijną, niebanalną i przepiękną karteczkę :) I śliczna patchworkowa kartka przypomina mi, że powinnam zacząć wykorzystywać skrawki zgromadzonych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, zwłaszcza pierwsza urzeka kompozycją i kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne obie. Pozdrawiam i zapraszam na rocznicowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the idea to place squares of various papers behind the main focal point...a lovely quilt effect. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. małe arcydzieła! uwielbiam Twoje kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki a te sznurki cudnie ozdabiają bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obie są cudowne :) w tej pierwszej urzekł mnie wianek :) a w drugiej genialnie wygląda ten patchwork :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, która bardziej mi się podoba... pomysł z wiankiem jest świetny! (ostatnio chodzi mi po głowie taki), a ten kucyk... jest po prostu słoooodki! No i mnóstwo pięknych kwiatów! Jakże ja je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie piękne, a le ta z wiankiem moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz